مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مديرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاين از جشن باشگاه استقلال شروع مي کند و مي گويد:« قرار بود خودم هم به اين مراسم بروم اما وقتي از مالزي برگشتم ديروقت بود و خستگي نگذاشت برسم. کار زيبايي که امسال کرديم ، اختصاص پيراهن شماره 12 به هواداران عزيز استقلال است. البته مشکل اصلي اين بود که سالن گنجايش کافي براي همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جاي بزرگتري را تدارک مي ديدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شايعه به بن بست رسيدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره مي کند و مي گويد:« من همين پنجشنبه غروب ، ساعتي را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکي به جواد نداديم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولين چکي که گفتند اسپانسر 9 ميلياردي به استقلال مي پردازد برگشت خورده است ، با اين وجود ما مشکلي براي جذب آقا جواد نداريم. اين امروز و فردا کردن هاي مان هم با عث مي شود تا هيجان و اضطراب هواداران بيشتر شود و لذت آمدن جواد بيشتر اما خيال شان راحت ، مي توانند ديگر او را استقلالي بدانند. ما شماره 6 تيم را براي جواد کنار گذاشتيم.»

علي فتح الله زاده درباره مذاکره با مجيدي هم مي گويد:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبي به تهران آمد و نشستيم با هم توافق کرديم که او برگردد فکر مي کنم تا شنبه کار پيوستن او به استقلال تمام مي شود آقا فرهاد هم با شماره 7 براي استقلال بازي مي کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com